Podsumowanie 2k16

11:27

Hej kochani,
 dziś mam dla Was post, który jest dla mnie niebywale ważny. Jest to podsumowanie 2016 roku. Ze względu na to, że był to najlepszy rok dotychczas, chciałabym mieć taką małą pamiątkę i wypisać tutaj wszystkie największe i najważniejsze dla mnie wydarzenia.

MeetYT4

23 stycznia pojawiłam się na MeetYT4 w Krakowie. Niesamowicie bardzo cieszyłam się na to wydarzenie i było świetnie. Od kilku lat jestem fanką youtuba i zobaczenie tych wszystkich ludzi, których cenie i podziwiam przez ekran telefonu - było moim małym marzeniem i bardzo się cieszę, że udało mi się uczestniczyć w tym wydarzeniu.



Wrocław
31 maja wraz z moją klasą byłam na wycieczce we Wrocławiu. Byliśmy w największym ZOO w Polsce, w Ogrodzie Japońskim, pod Halą Stulecia, na rynku itd. Bardzo miło wspominam ten dzień. Zobaczyłam wiele i Wrocław jest pięknym miastem.



Koncert Dawida Kwiatkowskiego
26 czerwca udało mi się uczestniczyć w koncercie Dawida Kwiatkowskiego z okazji Dni Trzebinii. Było cuuudownie. Dawid na żywo jest przekochany i ma wielki talent i wielkie serce. Mówił nam dużo wartościowych/motywujących rzeczy, które zapamiętam do końca swojego życia.
Przy okazji udało mi się spotkać Mariusza Pudzianowskiego!



Zakopane
Od 1 sierpnia do 6 sierpnia byłam z rodzicami w Zakopanem. Pierwszy raz byłam w górach i jestem totalnie zakochana, a głupia ja byłam negatywnie nastawiona do tego wyjazdu. Dużo zobaczyłam, świetnie spędziłam czas i naprawdę bardzo mi się podobało. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się tam pojechać. :)



Koncert Justina Biebera w Krakowie
11 listopada. Wydarzenia miesiąca, roku, całego mojego życia. Dzień na który czekałam ponad cztery lata i w końcu udało mi się spełnić jedno z moich największych marzeń. Walczyłam i mi się udało. Nie będę się rozpisywać na ten temat, bo znowu się rozczulę haha. Odsyłam Was do tego posta -->                           . Po tym dniu jestem najszczęśliwszą osobą na ziemi.


Tutaj wypiszę Wam takie ogólne wydarzenia/sytuacje itd.:
1. Justin Bieber zaobserwował moje konto na Twitterze (cztery lata starań).
2. Pierwszy raz w życiu przefarbowałam włosy. 
3. Schudłam 12 kg. O tym będzie post, ale jak narazie nie jestem w pełni zadowolona i od nowego roku znowu biorę się za siebie i myślę, że taki post pojawi się dopiero na wakacje.
4. Poznałam cudowne osoby. 
5. Zmienił mi się charakter (wydaje mi się, że na lepsze haha).
6. Osiągnęłam 20k wyświetleń na blogu!
7. Rozwinęłam bloga. 

Dużo by tego wymieniać, ale jak mam być szczera to połowy rzeczy nie pamiętam. Było tego dużo i nie jestem w stanie wszystkiego sobie przypomnieć. Chciałam, żeby znalazły się tutaj rzeczy najważniejsze dla mnie. Rok 2016 był niesamowity, nigdy bym nie pomyślała, że będzie on aż tak dobry. Oczywiście było kilka smutnych wydarzeń/sytuacji, ale nie oszukujmy się, zawsze gdy jest dobrze musi się stać coś złego. Nie warto się przejmować tymi złymi dniami. W sercu zachowajmy wszystko co nas uszczęśliwiło. 
Bardzo boję się 2017r., będzie strasznie ciężki pod każdym względem. Wybór nowej szkoły, testy gimnazjalne, duży wyjazd, bierzmowanie itd. Ale dam radę! :D Co będzie to będzie. 
Jeżeli chodzi o moje postanowienia na ten rok, to moja lista jest bardzo uboga. Więcej celów mam takich co dotyczą mojego życia, zmian, rodziny - niż rzeczy materialnych. Mam nadzieję, że wszystko co sobie postanowiłam się spełni. 
A Wam chciałabym życzyć dużo szczęścia, zdrowia i radości w nowym roku. Wykorzystajcie go na 100%. Sprawdźcie, że zapamiętacie go na długo, a pod koniec nie będziecie niczego żałować. Bądźcie dobrymi ludźmi i spełniajcie marzenia. Mam nadzieję, że Wasze wszystkie postanowienia i cele na ten rok się spełnią. Mocno trzymam kciuki xx  









Serdecznie chciałabym Was zaprosić na mojego instagrama! W końcu zdecydowałam się w jakiej formie i kolorystyce chcę go prowadzić, haha.


                    >> nikola.bigaj <<





You Might Also Like

40 komentarze

  1. Z chęcią wybrałabym się do Wrocławia:)
    Aż 12 kg schudłaś?Czekam na post, sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taki post się pojawi, ale tak jak wspomniałam - za kilka miesięcy, kiedy będę bardziej zadowolona z swojego ciała! :))

      Usuń
  2. Też jestem bardzo ciekawa postu z Twoją metamorfoza. 12kg to bardzo dużo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow moja siostra schudla ostatnio 5 kg :) tak dalej babeczki! :) http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, dostrzegam snapka z Wadowic. Moje okolice :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę sporo ciekawych przygód :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Testy gimnazjalne wcale nie są takie straszne jak się wydaje, nowa szkoła również. Ja byłam przerażona zmianami jakie miały nadejść po 3 gimnazjum. Teraz, po 3 latach jestem szczęśliwa i wiem, że nie było czego się bać. :)

    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w moim przypadku też tak będzie :D

      Usuń
  7. Kocham Zakopanem :)
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! Obserwuję :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Zakopanego :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że 2016 był bardzo wyjątkowym dla Ciebie rokiem. Zazdroszczę Ci tego, bo u mnie było odwrotnie :/ No cóż, ale mamy nowy rok i miejmy nadzieję, że przyniesie nam więcej dobroci :) Super post, pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby ten rok był dla Ciebie dużo lepszy!

      Usuń
  11. Widzę, że masę marzeń udało Ci się zrealizować, genialnie! Życzę tyle samo, a nawet więcej pomyślności na nowy rok :)
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wybrać się w końcu do Zakopanego... :) Ciekawy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci tego, co osiągnęłaś w ciągu tego roku. Spełniłaś na pewno wiele z rzeczy, o których marzyłaś. Podziwiam osoby, takie, jak Ty, które mają odwagę spełniać tyle marzeń. Bluza Purpose jest cudowna, muszę w końcu gdzieś taką upolować, bo prezentuje się nieziemsko !
    Post jest niesamowity, na pewno miło będzie Ci wspominać za jakiś czas rok 2016.
    Mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję Ci bardzo za ten komentarz. Dla takich ludzi chce mi się dalej działać ♥ Wzajemnie kochana!

      Usuń
  14. Jejku uwielbiam Dawida♥ Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego Wrocławia to Ci najbardziej zazdroszczę! Gdyby nie choroba to też bym odwiedziła to miasto po świątecznie :)
    Schudłaś 12 kg? To suuuper! Wcale nie jest łatwo zrzucić od tak kilogramy. Tym bardziej gratuluję Ci :)
    Góry są świetne, życzę więcej wyjazdów i nie tylko do Zakopanego ;)
    Pozdrawiam cieplutko, wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku! KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne podsumowanie, zazdroszczę wizualnej przemiany w postaci utraty wagi!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne podsumowanie, ja nie pamiętam już kiedy byłam ostatnio w Zakopanym, muszę w końcu się tam przejechać :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na post o odchudzaniu, bo 12kg to niezły wyczyn! We Wrocławiu też byłam i to piękne miejsce, szczególnie ZOO i ten mały hipopotam <3 jeśli chcesz poczytać o spełnianiu marzeń to zapraszam do mnie, kajaspelniamarzenia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Jestem zadziwiona ile osiągnęłaś i gratuluje Ci wszystkiego! Nie mogę się do czekać postu o tym jak schudłaś 12 kilo, bo to nie lada wyczyn. Żałuje, że nie mogłabym być na koncercie Justin, ale na następnym będę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 💕 Uda Ci się następnym razem, trzymam kciuki 😘

      Usuń
  20. Cudowny post :D Widać , że był to dla Ciebie świetny rok :) Życzę aby ten rok również był tak owocny i cudowny , pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrocław to wspaniałe miasto, gratuluje utraty wagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy, gratulujemy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że w 2016 roku spelnilas dużo marzeń. Życzę ci tego samego w roku 2017 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały mix zdjęć! Musiałaś mieć rzeczywiście niesamowity rok!
    Koncerty swoich ulubionych idoli to zdecydowanie coś pięknego! Sama byłam w zeszłym roku na trzech:) Justin Bieber, Bastille, Sylwia Grzeszczak. Moi trzej najważniejsi idole w niecały miesiąc:)
    Też mam tą czarną bluzkę Justina z HM! Jednak S jest zdecydowanie za długa i mam ją jako koszulę nocną :D Oprócz tego gratuluję follow i blogowych osiągnieć!
    Zazdroszczę wyjazdu do Wrocławia, nigdy nie miałam okazji go odwiedzić :)
    W Zakopanym również byłam dwa razy, niesamowite widoki :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 💞💞💞
      Życzę spełniania wszystkich marzeń na ten rok. Buziaki x

      Usuń
  25. Tatry są piękne, byłam zimą, teraz planuję wybrać się latem, pozdrawiam :)
    http://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe