Polskie instagramy są niedocenione?

10:07

W tym poście pokażę Wam moje ulubione instagramy. Na początku chciałam, aby były to polskie jak i zagraniczne. Natomiast więcej jest tych polskich na mojej liście ulubieńców i uważam, że dużo z nich jest bardzo niedocenianych i zasługują na znacznie większą ilość obserwacji. Za bardzo tego nie zmienię, ale chciałabym Wam pokazać polskie instagramy, na które zerkam praktycznie codziennie i są dla mnie w pewnym stopniu inspiracją. Wybrałam moje TOP7 i teraz Wam je przedstawię.


Chciałabym również zaznaczyć, że to jest mój gust, a Wam niekoniecznie mogą się podobać.
Kolejność jest przypadkowa.



 Aleksandra z kanału "Olciiak". Bardzo podoba mi się to co robi w internecie. Uważam, że jest perfekcjonistką, ponieważ wkłada w swoją pracę dużo wysiłku i serca. Jej instagram jest według mnie idealny. Zdjęcia są na wysokim poziomie i robią wrażenie. 


 Aga "wybiła" się tak naprawdę dzięki swojemu chłopakowi Patrykowi. Według mnie bardzo dobrze, że się tak stało bo na to zasługuje. Uwielbiam jej styl, całokształt. Jest niebywale ładna i umie to wykorzystać, haha. Uwielbiam Agę i chciałabym spotkać ją kiedyś na żywo. 


 Instagram Darii jest modowy. Jej styl jest obłędny i straszliwie mi się podoba. Uważam, że zasługuję na dużo więcej obserwatorów. 


 W końcu jakiś chłopak! Jest to Patryk. Patryka "znam" od bardzo dawna. Na początku jego instagram był nijaki, lecz od pewnego czasu zaczął wrzucać świetne zdjęcia. Najbardziej lubię go na zdjęciach kiedy jest ze swoją dziewczyną. Para idealna!


 To co tworzy ta dziewczyna to obłęd. Ma wielki talent do makijażu i swoje dzieła pokazuje na instagramie. Nie jedna dziewczyna chciałaby umieć się tak malować. Osobiście bardzo jej zazdroszczę, ponieważ ja nawet prostej kreski nie potrafię zrobić, hahaha. 


 Muszkę zna już chyba każdy i za dużo nie muszę pisać na jej temat. Każde jej zdjęcie jest piękne i życzę jej, aby w końcu wybiło jej milion obserwujących. Zasługuje na to bardzo. Ma dziewiętnaście lat, mieszka w Katowicach a osiągnęła niebywale wiele. Podziwiam ją i nie rozumiem hejtów na nią. 


Ostatnią tutaj osobą jest Berry. Bardzo lubię ją i jej instagrama. Zdjęcia są świetne i nie są nudne, najbardziej podobają mi się te z różnych podróży. Perfekcja! 



You Might Also Like

55 komentarze

  1. Moim ulubionym jest ig Agi i Angeliki, mimo, że Angele nie zbyt lubię to jej instagram jest przecudowny :) Fajny post, pozdrawiam.
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z tobą w 100% że polskie instagramy są niedocenione. Z twojej listy znam Olciiak xpatlyk i oczywiście littlemooonster96.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam praktycznie każdeego insta! I niektóre nawet obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiskolę kocham całym serduszkiem. Aga Stachurska, xpatlyk i littlemooonster96 wstawiają świetnie dobrane zdjęcia i mimo tego, że nie jestem fanką tej trójki to lubię zaglądać na ich profile :)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie z tych wszystkich znam tylko lm96 i berry, ale muszę zajrzeć też na instagrama agi wydaję się fajny :) zapraszam też na mojego ig - klaudixoo
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i trzeci z wyglądu już są boskie! Często polki są niedoceniane, niestety! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola ma świetnego instagrama ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great collection! Just a wonderful profile!))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Superx w sumie nie wiele z nich obserwuje, ale Darcie uwielbiam oglądac! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twoich propozycji obserwuję tylko Agę ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnego, ale nie przepadam za instagramami w takim stylu ;)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie znam żadnego, nie interesuje się takimi osobami za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego, nie mam instagrama. Ale niektóre zdjęcia wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam prawie wszystkich, aczkolwiek nie obserwuje ich. Mają świetne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, u mnie nowa notka poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, zaraz włączę insta i zaobserwuję tą makijażową dziewczynę! Sama się uczę i chciałabym mieć jakieś inspiracje, robić idealne makijaże. Dziękuję za to zestawienie, bo bym o niej nie wiedziała! A fajnie mieć kogoś tak uzdolnionego w kraju

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post. Też uwielbiam instagram Agi i berry. Obie dziewczyny świetnie prowadzą swoją działalność :) Pozdrawiam.
    Przy okazji zapraszam do siebie: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się instagram ,, muszki " hehe fajnie że poruszyłaś ten temat

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post, ja z tych kojarzę tylko Angeliki Muchy i Olciiak :)

    mycrazyworldpaula.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie dziewczyny z ig są super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z tych profili. Widzę, że niektórzy to Youtuberzy a ja nie oglądam vlogów więc może dlatego nie kojarzę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja rzadko zaglądam na instagrama, a tym bardziej jeśli chodzi o przeglądanie profilów. Ale rzeczywiście - wszyscy mówią tylko o angielskich profilach :)
    Ładny design bloga :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty :) !

    Diamentowe myśli - klik
    Mało brakuje mi do 220 obserwatorów, pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam kilka ulubionych instagramów, ale poznaje je tylko po zdjęciach. Cieżko zapamietać mi ich nazwy. Na pewno wsród nich znajduje się profil Maff i Jess, uwielbiam je!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje wszystkie te instagramy wiec widze ze lubimy podobne rzeczy hahah <3
    zapraszam na mojego ig moze ci sie spodoba :) : https://www.instagram.com/dominikamolik/

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście nie obserwuje żadnego z wymienianych przez Ciebie profili, ale faktycznie, jest wiele polskich OG, które zasługują na znacznie więcej, ale obserwatorów można kupić, więc to żaden wyznacznik. Littlemonster często widuje w Katowicach i niestety jest tak zakochana z sobie, że nawet przy jedzeniu robi wszystko by zwrócić na siebie uwagę..


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze nie znam nikogo z wyżej wymienionych, może za mało buszuje w Insta? :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ulubionym instagramem jest profil Justina Biebera, Seleny Gomez czy takie obracające się w tematyce sportowej
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham profil Justina i Seleny, ponieważ jestem Belieber i Selenator. Gdyby nie to, że to post o polskich insta to by na pewno się tutaj znalazły 💋

      Usuń
  27. W większości znam te instagramy, aczkolwiek ja jestem zakochana w ig Julii Janulewicz ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych profili ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja za to hejty na littlemonster rozumiem doskonale :) nie znałam kilku profili, ale wiskole zaobserwowałam, ma fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadza się, że polskie profile są gdzieś z boku, a szkoda. Jest naprawdę wiele interesujących osób, które mają cudne ig!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie mam o wiele więcej obserwowanych zagranicznych kont, szczególnie tych fotograficznych
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne instagramy zgadzam się ja też ich wszystkich obserwuję :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam te instagramy i faktycznie są fajne:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Berry ma świetnego instagrama! ja osobiście lubię ig Mery Hoc, Darlsic, Oli Sidorowskiej, Poli Pelchen i Olka Łączki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jedynie Berrymalinowską :) Ja jakoś zupełnie inaczej odczuwam LM96.

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Wiskole, to moja makijażowa guru! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mam instagrama, chociaż mega zaciekawiłaś mnie tym postem

    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem wielką fanką instagrama Berry :D!

    http://julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam wszystkie te profile i uwielbiam każdy!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie obserwuję żadnego i w sumie tylko o kilku słyszałam, ale jakoś wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiły. ;) niemniej sporo polskich fajnych instagramów jest, to fakt. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także mam instagrama i bardzo go lubię :) Moim ulubionym jest instagram Ewy Chodakowskiej :D Szkoda, że nie znalazł się na tej liście. ;) Tych powyższych nie znam w ogóle. Pozdrawiam ! Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/ lub/ i na bloga siostrzeńca mojego chłopaka http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję kilka z tych instagramów i bardzo mi się podobają. Niestety mój nie wygląda jeszcze tak dobrze haha

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję każdy z tych profili :) świetny post :D
    Zapraszam na mojego bloga! :) lovipauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe