Egzamin gimnazjalny wyznacznikiem inteligencji?

09:22

Od kilku miesięcy sama już nie wiem co z sobą mam zrobić. Wszystko mnie przytłacza, a jedyną rzeczą na którą mam ochotę jest spanie. Najlepiej położyłabym się spać i wstała w wakacje. Tak by było najlepiej, ale od obowiązków uciec nie można. A nikt nie powiedział, że będzie łatwo! Mimo tego, że na głowie mam strasznie dużo to żyję z pozytywną myślą - za 90 dni jest koniec roku szkolnego. Dotychczas jest to najcięższy rok szkolny w moim życiu.
Dlaczego? Trzecia gimnazjum i egzamin gimnazjalny. Szczerze zazdroszczę tym co mają go już za sobą, ponieważ ja już o tym słuchać nie mogę. Nie podchodzę do niego w sposób taki, jakby to był egzamin mojego życia, haha. Wręcz przeciwnie. Jest to dla mnie głupota. Ja osobiście do szkoły dla "wybitnych kujonów" się nie wybieram, więc nie mam potrzeby uczyć się na ten test 24/7. Owszem, chciałabym go w miarę dobrze napisać, ale to tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji.
 Pamiętam jak rok temu obiecywałam sobie, że na początku września zacznę się przygotowywać do egzaminu. Tymczasem za miesiąc testy, a ja dopiero mam zamiar się uczyć. Aktualnie się nie stresuję i mam nadzieję, że tak zostanie, ponieważ nawet gdybyście byli geniuszami a chwyci Was stres to nie będziecie wiedzieć odpowiedzi na najprostsze pytanie. 
Nie stresujcie się tym testem, napiszcie go najlepiej jak potraficie, ale nie przesadzajcie z tym całym szałem, aby napisać go na 100%. Szczególnych rad dla Was nie mam, ponieważ sama piszę go dopiero w tym roku. Znając życie to za kilka miesięcy stwierdzę, że to nie było nic trudnego.
Pamiętajcie, że wyrywać włosy z głowy możecie, ale przed maturą!
Egzamin gimnazjalny nie jest wyznacznikiem tego jak ktoś jest mądry, inteligentny. Bardzo denerwują mnie osoby, które w taki własnie sposób do tego podchodzą. Nie dajmy się zwariować ;)
Są rzeczy ważne i ważniejsze! 




Jeżeli chcecie to napiszcie do mnie na mój email - nicooole01@interia.pl to wyślę Wam ponad 100 stron powtórki do egzaminu, Ostatnio przesłała mi to dziewczyna z Twittera i mam zamiar troszkę się z tego pouczyć, więc jeżeli ktoś by chciał to żaden problem.

Buziaki xx

You Might Also Like

27 komentarze

  1. nie masz się o co martwić kochana! będzie dobrze :) tak jak napisałaś egzamin gimnazjalny nie jest jakimś wyznacznikiem inteligencji.. od zawsze uważam, że nie szkoła i wyniki w niej świadczą o inteligencji człowieka.. można mieć słabe wyniki w szkole, a za to w życiu codziennym być niezwykle mądrym w rzeczach, które kształtują naszą przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż prawda jest taka ze jednak jest to ważne. Ja pamietam jak był temat o powstaniu Warszawskim na egzaminie i o Suzyfowych pracach - i oczywiście większość imbecyli nie znała podstaw - a nazywają się pseudo patriotami.
    Tak... jest to wyznacznik inteligencji.
    A szkoła dla wybitnych kujonów, jak to określiłaś... cóż chyba lepiej mieć coś w tej głowie niż być kolejną próżną laleczką. Sądzisz inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba mnie nie zrozumiałaś. ;)
      Ważne jest to, żeby znać podstawy i mieć jednak coś w tej głowie, ale egzamin gimnazjalny to głupota. Takim testem nie da się określić kto jak bardzo jest inteligentny. No proszę Cię...

      Usuń
    3. Cóż widać że w tej kwestii mamy oddzielne zdanie. Jednak każdy test taki jest ważny

      Usuń
    4. Zaśmiałam się głośno, przysięgam. Ten test to jest gówno za przeproszeniem i nijak wpływa na to czy ktoś jest inteligentny czy nie. Nie da się zapamiętać wszystkiego tak żeby napisać wszystko na 100% jeżeli w grę wchodzi także stres. Gdyby ten test był podstawą do tego, aby nazywać mnie imbecylem bo napisałam matematykę na 28 % bo nigdy jej nie ogarniałam+zestresowałam się za mocno i prawie zemdlałam tam, to teraz nie byłabym w szkolę, która znajduję się prawie najwyżej w rankingu szkół na mazurach. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. żaden egzamin nie może definiować człowieka. to wypadkowa zbyt wielu rzeczy. Począwszy od tego, jakie założenia ma system edukacyjny po to, jaka jest pogoda w dniu egzaminu i jak się czujesz;) nie warto się tym przejmować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się na zapas. Będzie dobrze podejdź do tego na luzie, a będzie dobrze. Jeśli czegoś zapomnisz po prostu napisanie tego co nam przyjdzie do głowy na dany temat

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to juz za soba.Tez pamiętam ten stres. Egzamin...brzmi poważnie prawda? Tak naprawdę jest to coś w rodzaju powiedziałabym większego sprawdzianu. Oczywiście wiadomo każdy chce wypaść jak najlepiej to zrozumiałe. Jednak tak jak napisałaś stres powoduje że nawet banalne pytania stają się niezrozumiałe. A więc przed egzaminem głęboki oddech i będzie dobrze. Dzień przed odradzam "powtarzanie " materiału. Wykorzystanie czas na robienie tego co lubicie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana przejmowanie się egzaminem gimnazjalnym to norma, ale nie można przesadzać, ponieważ matura przyniesie Ci dużo dużo więcej stresu :) Powodzenia życzę :P Nie ma co się spinać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm ja powiem ci tak. Nie masz co się martwić o szkołę bo w dzisiejszych czas to nie ma progu punktów minimalnego do przyjęcia, a co to znaczy? Jeśli uczysz się sumienie i nie masz problemu z przyswajaniem wiedzy to dostaniesz się do każdej szkoły i sobie poradzisz. Powodzenia na egzaminie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedzy nie sprawdza, inteligencji nie sprawdza, to w końcu co sprawdza? Nie jest miarą człowieka na pewno, ale odzwierciedla to, co masz w głowie. Dobre liceum to nie jest "szkoła dla wybitnych kujonów". Jak nie masz ambicji to ja się nie gniewam. Ale nie obrażaj ludzi, którzy wiedzą co chcą w życiu osiągnąć. Matura to bzdura. Peace i elo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS ogarnij sobie datowniki, jeśli Cię przejmują takie detale. Dodaję ten komentarz prawie o północy, podczas gdy na blogu masz wpół do trzeciej z jakiegoś powodu

      Usuń
    2. Nikogo nie obraziłam i obrażać nie mam zamiaru, ponieważ każdy ma inne podejście do życia. ;)
      Dzięki, zajmę się tym!

      Usuń
  9. Miałam dokładnie tak samo. Ja jako tako się nie uczę, a robię testy i to co mam źle to czytam o tym i ogólnie przerabiam materiał, który najgorzej mi idzie. Powodzenia na teście. Też mam to przed sobą. Tez się za bardzo nie stresuje i tez nie idę do wybitnej szkoły. Jednak u mnie nauczyciele stwarzają taką atmosferę, że powoli przychodzi stresik.

    Jeszcze raz powodzenia na teście i wytrwałości z blogiem.
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na testach, masz racje nie warto dac się zwariować

    OdpowiedzUsuń
  11. od mojego testu gimnazjalnego minęło już 5 lat !
    życzę powodzenia i dużo dużo chęci do nauki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Testy gimnajalne pisałam je rok temu powiem ci że podeszłam do tego na luzie oczywiście powtórzyłam najważniejsze rzeczy i poszło mi bardzo dobrze powodzenia!
    julie-s-world.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że czytając ten post czułam się jakbyś była moją siostrą bliźniaczką! Czuję się serio prawie identycznie, w sumie to nawet nie chce mi się powtarzać do egzaminu..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. super post jak i zdjęcia, mam to samo zdanie na temat testów, życzę powodzenia w napisaniu go:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma co sie stresowac jakimis egzaminami, w zyciu sa wazniejsze sprawy :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja egzaminy pisałam rok temu i bardzo się stresowałam, bo składałam papiery do najlepszego liceum i bałam się, że się nie dostanę, ale ten stres był zbędny, bo napisałam nawet ok i do liceum i tak się dostałam i jestem w tej szkole w jakiej chciałam być. Tak naprawdę ten egzamin nie sprawdza wiedzy, wystarczy też odrobina szczęścia w strzelaniu odpowiedzi, bo to samo a,b,c,d :). Podoba mi się Twój sposób pisania! Obserwuję :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  18. e tam nie masz co sie martwic ;p ja tez sie bardzo balam i stresowalam wynikow, a okazalo sie, ze napisalam najlepiej ze szkoly hah

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również pisałam w tym roku egzaminy i szczerze mówiąc stres zrobił swoje.
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe